Idén márciusban lépett életbe az EU új, digitális piacokról szóló törvénye, a Digital Markets Act (DMA). Ez pedig – megannyi más változás mellett – az Apple-féle App Store gyökeres átalakulását is elhozta.
A Google már 2021 óta kínál gépi tanulással, automatikusan optimalizált hirdetéseket Performance Max néven. A hírek szerint most generatív elemmel bővülhetnek a high-tech kampányok, így már a hirdetések szövegét sem kell megírnunk.
Elon Musktól nem szokatlanok a nagyívű elképzelések. Neuralink nevű cége például egy agy-számítógép interfész kifejlesztésén dolgozik, amelynek segítségével gondolatainkkal irányíthatnánk eszközeinket.
Az Apple idén február végén jelentette be, hogy az év folyamán minden felhasználó számára elérhetővé válik az iMessage eddigi legjelentősebb biztonsági frissítése.
A Google DeepMind, a Google Gemini modellje és különféle más GenAI (generatív mesterséges intelligencia) projektjei mögött álló kutatóvállalat bejelentette, hogy létrehoz egy új szervezetet az AI biztonság előmozdítására.