Már-már használhatatlan a Facebook piactere a sok csaló miatt
Már-már használhatatlan a Facebook piactere a sok csaló miatt
A nagyjából 1981 és 1996 között született Y generáció – vagyis az angolul millennialsként hivatkozott, ma körülbelül 27 és 43 év közötti korcsoport – volt az első generáció, akinek életében megjelent és meghatározóvá vált a közösségi média jelensége. E cikk írója is első kézből tapasztalta, milyen volt létrehozni az első Facebook- vagy Instagram-profilt, és statisztikailag is szignifikáns mennyiségű időt eltölteni ezeken a platformokon az évek alatt.
A globális piac rohamosan terjedő digitalizációja mára a legkisebb vállalkozásokat is ráébresztette az online jelenlét fontosságára. Ha már van honlapunk és közösségimédia-felületeink, jön a következő lépés: előrébb lépni a keresési rangsorban. Mutatjuk, mik voltak a keresőoptimalizálás, vagyis SEO legfontosabb trendjei 2023-ban – ha lemaradásban vagyunk, ezekkel a területekkel érdemes kezdeni!
Egy kisvállalkozás jellemzően limitált erőforrásaival óriási kihívás kitűnni a közösségi médiában. Az olyan ötletes megoldások, mint egy animált poszt, javíthatják posztjaink megosztási mutatóit – ráadásul ingyenesen megvalósíthatóak! Lássuk, hogy tudunk könnyen és gyorsan animált posztokat gyártani közösségi profiljainkra!
A Facebook 2021 októberének végén jelentette be, hogy nevét Meta-ra változtatja. A világ jó része ekkor szembesült először a metaverzum fogalmával, amely koncepcióban a techcég a jövőt látta. Nem egészen két évvel később viszont már alig hallani a metaverzum tervéről – mi történt, és mit tartogatnak az elkövetkező évek?
Értesülj elsőként a legújabb tech trendekről és megoldásokról és tartsd naprakészen vállalkozásod.
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.