Endrei-Kiss Judit: „Nálunk is vannak szervezeti traumák”
CXO levél sorozatunkban vállalati vezetőket kérünk meg, hogy osszák meg a világ fejlődésével és a jövővel kapcsolatos véleményüket, víziójukat és gondolataikat.
Az elmúlt év elejéig a home office (otthoni munkavégzés) egy alapvetően ritka, de sokak által nagyon vágyott juttatás és munkavégzési lehetőség volt Magyarországon. Aztán megérkezett a covid-19 és egyik napról a másikra szinte az egész ország átállt home office-ra, legalábbis azokban a munkakörökben, ahol a…
A Yettel ügyfelei 2020 tavasza óta élvezhetik a digitális szerződéskötés és az elektronikus aláírások kényelmét. Az egyszerű, gyors, és biztonságos megoldás használatával a Yettel újabb területen aknázza ki a digitalizáció kínálta előnyöket. Lássuk, hogyan is működik a digitális szerződéskötés!
2021. január 1-től minden hazai pénzintézetnek be kellett vezetnie az erős ügyfélhitelesítést az internetes vásárlásoknál. Ezentúl a vásárlásoknál nem elég megadnunk a bankkártyánk adatait: csak akkor zárul le a vásárlás, ha a telefonunkra kapott kóddal, vagy más módon is megerősítjük, hogy valóban mi kezdeményeztük a…
A közösségi élmények hiánya, az esti kijárási korlátozás az emberek nagy részét nem csak enerválttá, de általánosan motiválatlanná teszi. Ilyen időkben pedig az örömteli munkavégzés is sokkal nehezebb, ráadásul sokan úgy érzik, a munkájukkal vagy a munkahelyükkel van a baj.
A technológiai szektorban az egyik legtöbb morális és tudományos kérdést támasztó témakör a mesterséges intelligencia fejlődése és fejlesztése. Kate Crawford író, véleményvezér és az NYU AI Now Institute társalapítója pedig épp ezen kérdésekre próbál választ találni kutatásai révén.
A Big Tech, vagyis a világ legnagyobb technológiai cégeinek szabályozására, akár feldarabolására szőtt tervek régebb óta az asztalon vannak, de a téma mostanában kezd igazán lendületet venni. Az amerikai és európai szabályozók úgy látják, ezek az óriási techcégek tulajdonképpen monopolizálták a digitális piac egyes részeit,…