Nincs frusztrálóbb, annál, mint ha azt látod, hogy érdeklődők hada pakolja tele a kosarát a webshopodban – aztán távozik inkább vásárlás nélkül. Ezen segíthet az e-mail marketing okos használata, hogy a potenciális bevételből valódi pénz legyen!
Újabban egyre gyakrabban olvashatunk híreket a világra váró negatív áramárakról, ami a tiszta energia előállítására irányuló globális erőfeszítések sajátos mellékhatása.
Kihasználva a Covid által felborított, majd a vakcina okán helyreállni igyekvő világgazdaság helyzetét, a TikTok nem mulasztotta el bejelenteni, hogy eljött, bizony, végre megérkezett, a piac minden kis és nagy szereplője számára: itt az idő. De mire is?
Annak ellenére, hogy a közösségi média felületek már több mint egy évtizede velünk vannak, a közösségi média marketing bizonyos szempontból igencsak kiforratlannak mondható.
Manapság szerencsére egyre többet lehet hallani zöld kezdeményezésekről – szél-, víz- és geotermikus-erőművek, napelemparkok, kibocsátásmentes és/vagy megújuló, környezetkímélő megoldások jelennek meg szinte minden iparágban.
CXO sorozatunkban vállalati vezetőket kérünk meg, hogy osszák meg a világ fejlődésével és a jövővel kapcsolatos véleményüket, víziójukat és gondolataikat.