Egy KKV vezetése sok szempontból nagyobb kihívást jelenthet a mindennapokban, mint akár egy multinacionális vállalat útjának egyengetése.

Egy átlagos kis- vagy középvállalkozás vezetője ugyanis több “sapkát” kénytelen cserélgetni nap mint nap: sokszor egy időben látja el egy projektvezető, marketinges, ügyfélkapcsolati munkatárs, beszerzési igazgató, irodavezető, és megannyi más szerep feladatait. Nekik jelenthetnek óriási segítséget a következő, produktivitást nagyban támogató appok!

Applikációk a hatékony munkavégzésért

A vállalkozás napi működését ezerféleképpen támogató KKV-vezetők sokféle stratégiára hagyatkoznak, hogy ne csapjanak össze a fejük felett a hullámok. Ha érezted már úgy, hogy a kockás füzet, a digitális jegyzettömb, vagy a permanens idegeskedéshajtépés sem mindig vezet kielégítő eredményre, van egy jó hírünk: manapság már egy rakás olyan app elérhető, amik már vállalkozások ezreinél bizonyították, hogy érdemben képesek megkönnyíteni a napi üzletvitelt. 

Legyen szó a napi teendők kezeléséről, a kollégákkal folytatott kommunikációról, vagy bonyolultabb folyamatok projektmenedzsmentjéről, a következő, Androidos készülékeken is elérhető applikációk valódi segítséget nyújthatnak a te kis- vagy középvállalkozásodnak is!

Google Workspace

A főként az email-szolgáltatásáról ismert Google Workspace a Google irodai megoldásait összegző alkalmazáscsomag. A Google felhőalapú irodai és együttműködést segítő megoldásainak óriási előnye, hogy könnyen használhatóak, bárhonnan elérhetőek, és egy KKV szinte minden igényét lefedik. 

Az e-mail kliens mellett van itt naptár és chat alkalmazás, videóhívások bonyolítására használható webkonferencia-megoldás, de dokumentumkezelő is (szöveges fájlokhoz, táblázatokhoz, prezentációkhoz, és egyéb dokumentumokhoz). A fájlokat a Google felhőjében tárolhatjuk, így azokat munkatársaink bárhonnan, bármikor, biztonságosan elérhetik – némi extra díjért pedig még saját céges e-mail címet is igényelhetünk.

Evernote

Minden digitális jegyzettömbök ősanyja a klasszikus Evernote. Mint a legismertebb jegyzetelő -app, az Evernote egy halom olyan funkcióval bír, ami igazán hasznossá teszi, ha rendet szeretnénk tartani teendőink és feljegyzéseink tengerében. A jegyzeteket rendszerezetten tárolhatjuk és azokhoz emlékeztetőket rendelhetünk, de akár hang-, kép-, vagy videófájlokat is csatolhatunk. Bejegyzéseink kereshetőek, megoszthatóak másokkal, és más platformokon is könnyedén elérhetőek, így az együttműködéssel nem lesz probléma.

Trello

Bonyolultabb, hosszabb távú, és több szereplő bevonásával végrehajtott projektek esetén vakmerő dolog a hagyományos kommunikációs eszközökre hagyatkozni. A Trello egy olyan egyszerűen kezelhető projektmenedzsment-megoldás, ami mozgatható kártyákon jeleníti meg a részfeladatokat, így azok könnyen áttekinthetőek. Minden kártyához hozzárendelhetünk egy határidőt, csapatunk egyéb tagjait, de akár a vonatkozó dokumentumokat is felvezethetjük a kártyára, hogy mindent egy helyen lássunk. A kommentelési funkció segítségével a kártyák egyszerre szolgálnak kommunikációs célokat és segítik a projektek kézben tartását is.

Camcard

Ki ne ismerné az elkallódott névjegykártyák problémáját. Sokan még a mai digitális környezetben is nap mint nap cserélnek (papíralapú) névjegyet másokkal. Ha nem hordasz magadnál névjegytartót, vagy nem vezeted fel azonnal, igen fegyelmezetten a telefonkönyvedbe az új üzleti ismeretségek adatait, azon kaphatod magad, hogy a kártyák – és az általuk reprezentált esetleges üzleti lehetőségek – eltűnnek a süllyesztőben. Ezen segít egy apró, de annál hasznosabb megoldás: a Camcard egy olyan névjegykártya-beolvasó app, ami egy egyszerű fotó segítségével végzi el névjegykártyáid digitalizálását. Fényképezés után a névjegyen szereplő adatok (mint a telefonszám vagy az e-mail cím) automatikusan megjelennek digitális telefonkönyvedben.

Snapseed

A Snapseed egy egyszerű és ingyenes képszerkesztő. A Google által fejlesztett app segítségével pillanatok alatt összehozhatunk egy új képet például közösségimédia-felületeinkre vagy e-mail hírleveleinkbe. Az app minden alapfunkciót kiválóan ellát: képeinken tudunk kiemelni, tovább finomítani, forgatni és mozgatni, tehát a legegyszerűbb képszerkesztési igényeket kiválóan lefedi.

A fenti appokon mindegyike elérhető Androidos mobilokon, tehát a hatékonyság javításának kulcsa a zsebedben lapul. A Yettel ráadásul most egy új akcióval támogatja vállalkozásod sikerét: vásárolj most készüléket Business Prime Plus tarifával, és akár nettó 90 ezer forintot is megspórolhatsz!