Szegmentáció: miért és hogyan csoportosítsuk fogyasztóinkat?
Az igazán hatásos marketingüzenetek alapja a fogyasztók ismerete.
Ma már senkinek nem okoz meglepetést: vállalkozásunk “láthatóvá tétele” az interneten elemi érdek. Legyen szó weboldalról, keresőoptimalizálásról, blogolásról, vagy közösségi média jelenlétről, a jó tartalom minden digitális vállalati kommunikáció alapja. Lássuk, mitől lesz minőségi egy tartalom!
A vásárlói vélemények egy vállalkozás online jelenlétének talán legalulértékeltebb elemei. Ma már sokan az értékelésekkel kezdik az információgyűjtést, és cégünk online “láthatóságát” is nagyban javíthatja, ha kellő mennyiségű (pozitív!) visszajelzést gyűjtünk. Lássuk, miért és hogyan érdemes foglalkozni az online vásárlói értékelésekkel KKV-vezetőként!
Egy új fejlesztésnek köszönhetően a magánszemélyek mellett már vállalkozások is használhatják az elektronikus azonosítási (eID) platformot hivatalos ügyeik intézésére – az egész EU-ban! Nézzük, mit érdemes tudni az Evrotrust eID egységes azonosítási rendszerről.
Értesülj elsőként a legújabb tech trendekről és megoldásokról és tartsd naprakészen vállalkozásod.
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.