A legsikeresebb közösségi médiás tartalomtípusok
A közösségi média már jó ideje a digitális marketing egyik legfontosabb területe. A színtér ráadásul folyamatosan változik: folyton új platformok, és velük új tartalomtípusok jelennek meg.
Eddig úgy tűnhetett, az Apple lemaradóban van a mesterségesintelligencia-versenyben. Az idén júniusban bejelentett megoldás, az Apple Intelligence fordít ezen a helyzeten: a cég úgy érvel, hogy nem lassabban, csak körültekintőbben fejlesztett, így pedig az eddigi legbiztonságosabb AI-t kinálja. Lássuk, mit érdemes tudni az Apple Intelligence-ről!
Hozzászokhattunk, hogy a világ legértékesebb vállalatainak listáján techcégeket találunk az élen. Az sem újdonság, hogy az erőviszonyok olykor átrendeződnek. Az Nvidia viszont meglepő lendülettel robbant be az AI-forradalom farvizén, és júniusban már az Apple-t is megelőzve vált a második legértékesebb vállalattá. Változások a toplistán Bár…
Közhelyszámba megy, hogy milyen fontos a közösségi média a vállalatoknak (és ez alól nem kivételek a magyar KKV-k sem). A közösségi média azonban gyorsan változik: gondoljunk csak arra, ahogy a TikTok felforgatta a világot az elmúlt években, de akár az X (ex-Twitter) fordulatos példáját is…
Értesülj elsőként a legújabb tech trendekről és megoldásokról és tartsd naprakészen vállalkozásod.
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.