Közösségi média: így mérd vállalkozásod teljesítményét!
Lerágott csont, hogy mérettől és célpiactól függetlenül mára szinte minden vállalkozás számára kulcsfontosságú a közösségi médiás jelenlét.
A vásárlói vélemények egy vállalkozás online jelenlétének talán legalulértékeltebb elemei. Ma már sokan az értékelésekkel kezdik az információgyűjtést, és cégünk online “láthatóságát” is nagyban javíthatja, ha kellő mennyiségű (pozitív!) visszajelzést gyűjtünk. Lássuk, miért és hogyan érdemes foglalkozni az online vásárlói értékelésekkel KKV-vezetőként!
Egy új fejlesztésnek köszönhetően a magánszemélyek mellett már vállalkozások is használhatják az elektronikus azonosítási (eID) platformot hivatalos ügyeik intézésére – az egész EU-ban! Nézzük, mit érdemes tudni az Evrotrust eID egységes azonosítási rendszerről.
A hulladék kérdése egyre növekvő probléma az egész világon. A Yettel Business Blogon is foglalkoztunk már az e-szemét témájával, illetve azzal is, hogyan tehetjük fenntarthatóbbá vállalkozásunkat. Most egy gyakorlati megközelítésű útmutatót szeretnénk biztosítani, hogy a vállalkozásunkban termelődő hulladék mennyiségét a minimálisra csökkentsük.
Értesülj elsőként a legújabb tech trendekről és megoldásokról és tartsd naprakészen vállalkozásod.
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.